Zmiana w obsłudze klientów w Inspektoracie Kraków-Podgórze

Z powodu remontu, w Inspektoracie Kraków-Podgórze przy ul Zakopiańskiej 62, niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów.  Klienci obsługiwani są Inspektoracie Kraków-Łagiewniki przy ul. Zakopiańskiej 33.

Pozostałe placówki ZUS z bezpośrednią obsługą klientów to:

  • Oddział w Krakowie przy ul. Pędzichów 27,
  • Inspektorat Kraków-Krowodrza przy ul. Świętokrzyskiej 12,
  • Inspektorat Kraków-Nowa Huta przy os. Teatralnym 8,
  • Biuro Terenowe w Myślenicach przy ul. Drogowców 6,
  • Biuro Terenowe w Miechowie przy ul. Podzamcze 14,
  • Biuro Terenowe w Proszowicach przy ul. Reja 3.

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu:

  • podczas e-wizyty,
  • za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS –zus.pl/pue,
  • telefonicznie za pośrednictwem Centrum Kontaktu Klientów ZUS – pod numerem: 22 560 16 00, w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach
    7:00–18:00.

Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

Anna Szaniawska
regionalny rzecznik ZUS w województwie małopolskim

Patronat medialny

Inwestycja w relacje rodzinne!!!

Warto zainwestować czas i pogłębić wiedzę na temat budowania...

Ósme Męskie Oblężenie Jasnej Góry: „Mężczyzna Modlitwy” – 28 września 2024

Zapowiadające się VIII Męskie Oblężenie na Jasnej Górze w...

Dlaczego warto wybrać Zorin OS? – Przyjazny LINUX!

Zorin OS to dystrybucja Linuksa, która zdobywa coraz większą...

Spacer Pamięci do grobów lotników na cmentarzu Rakowickim

Muzeum Armii Krajowej w Krakowie zaprasza w środę 28...

Czytaj również

Popularne kategorie